Vianek, Emulsja do mycia twarzy

Cześć Wszystkim! 

Bardzo polubiłam się z kosmetykami marki Vianek. Od października używam Nawilżającej emulsji do mycia twarzy tej firmy. Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami moją opinią na jej temat. Na blogu znajdziecie też recenzję nawilżającego kremu pod oczy tej firmy.

kosmetyki vianek

Od producenta

Kremowa emulsja do mycia twarzy, przeznaczona do cery suchej i wrażliwej.
Delikatnie, ale skutecznie usuwa wszelkie zanieczyszczenia, pozostawiając uczucie nawilżenia skóry.
Zawiera kompleks humektantów, cenny olej z kiełków pszenicy oraz ekstrakt z kwiatów lipy szerokolistnej, które działają zmiękczająco, zapewniając komfortową czystość i świeżość, bez uczucia ściągnięcia.

Skład

Aqua, Vitis Vinifera Seed Oil, Glycerin, Cetyl Alcohol, Urea, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Tilia Platyphyllos Flower Extract, Panthenol, Triticum Vulgare Germ Oil, Glyceryl Oleate, Stearic Acid, Tocopheryl Acetate, Allantoin, Xanthan Gum, Cyamopsis Tetragonoloba Gum, Benzyl Alcohol, Parfum, Dehydroacetic Acid.

Moja opinia


Emulsja znajduje się w prostej, zgrabnej butelce. Szata graficzna opakowania jest charakterystyczna dla produktów tej firmy. Butelka ma pojemność 150 ml, a jej zawartość musimy zużyć w ciągu 3 miesięcy od otwarcia. Emulsja przy codziennym stosowaniu rano i wieczorem wystarczyła mi na niecałe 3 miesiące.

Emulsja do mycia twarzy ma mleczny kolor oraz bardzo przyjemny i delikatny zapach. Nie pieni się w połączeniu z wodą.

Produkt marki Vianek jest najdelikatniejszym kosmetykiem do mycia twarzy, jaki do tej pory stosowałam. Po jej użyciu niewyczuwalne jest jakiekolwiek ściągniecie skóry. Ba! Wydaje się ona całkiem dobrze nawilżona.

Mimo swojego delikatnego działania bardzo dobrze oczyszcza skórę z zanieczyszczeń zgromadzonych w ciągu dnia. Nie wiem jak poradziłaby sobie  z resztkami makijażu, bo zawsze najpierw używam oliwki do mycia z Ziaji, ale gdy się nie maluję emulsja sprawdza się genialnie.

Po mojej nieudanej przygodzie z emulsją Alterry obawiałam się zapchania porów i wysypu niedoskonałości. Przez pierwsze kolka tygodni bardzo dokładnie obserwowałam moją skórę i nie zauważyłam żadnych niepokojących zmian. Emulsja w żaden sposób nie podrażniła mojej skóry. Nie spowodowała również szczypania w przypadku dostania się do oczu.

Jeśli szukacie bardzo delikatnego kosmetyku do codziennego oczyszczania twarzy, to koniecznie sięgnijcie po tę propozycję marki Vianek.

Znacie ten kosmetyk? Jak się u Was sprawdził? 
Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger