Ulubieńcy stycznia

Cześć!

Po dłuższym czasie postanowiłam wrócić do postów z ulubieńcami miesiąca i tym razem zapraszam Was na ulubieńców stycznia. Sama bardzo lubię czytać u Was takie posty i wiem, że są też chętnie czytane u mnie. Zaczynajmy!



Catrice, Żel do stylizacji brwi

Miałam go wyrzucić, bo wydawało mi się, że nie robi nic dobrego z moimi brwiami. Na szczęście przeleżał swoje w mojej kosmetyczce, a ja dałam mu drugą szansę. Okazało się, że w duecie z kredką do brwi tej samej marki radzi sobie świetnie i bardzo dobrze utrwala makijaż brwi. W końcu mogę ściągnąć sweter i nie bać się, że coś mi się tam zepsuło.

For Your Beauty, Gąbeczka do makijażu

To moje największe zaskoczenie. Gąbeczka idealnie współgra z moim kremem BB. Dzięki niej bardziej stapia się ze skórą i mam wrażenie, że ma lepsze krycie. Jest też bardzo delikatna dla skóry. Gdy ją kupowałam nie sądziłam, że tak się z nią polubię.

Montibello, Smart Tuch, Odżywka do włosów 12 w 1 

Jest to kolejny kosmetyk, który jest ze mną już długo, ale przekonałam się do niej dopiero w ostatnim miesiącu. Odżywka pięknie pachnie. Zauważyłam, że idealnie wygładza moje włosy, ułatwia ich rozczesywanie i zabezpiecza końcówki przed rozdwajaniem się.

Your Natural Side, Masło Shea

Moje must have na zimę. Używam je jako balsamu do ust, kremu pod oczy oraz oleju do włosów. Kilka razy zdarzyło mi się nawet nałożyć je na całą twarz. Za każdym razem radzi sobie bardzo dobrze i świetnie nawilża moją skórę oraz włosy.

Evree, Instant Help, Balsam do ciała 

Czerwona wersja tego balsamu jest genialna, ale biała jest jeszcze lepsza. Balsam idealnie radzi sobie z moją suchą skórą na nogach. Teraz mam ochotę na białą wersję kremu do rąk.

L'Orient, Czarne mydło z eukaliptusem

Używam go jako peeling enzymatyczny i za każdym razem idealnie oczyszcza moją skórę z zanieczyszczeń. Skóra po jego użyciu wygląda zdrowiej i przebarwienia są rozjaśnione. Mydło pięknie pachnie eukaliptusem. Recenzja.


Ciekawa jestem Waszych ulubieńców. Koniecznie dajcie znać w komentarzach, jakie kosmetyki ostatnio się u Was najlepiej sprawdzają :)
Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger