Evree, Balsam do ciała Instant Help

Cześć!


Evree to jedna z moich ulubionych drogeryjnych marek kosmetycznych i bardzo często sięgam po ich produkty. Po mojej udanej przygodzie z balsamem do ciała Max Repair tej firmy postanowiłam wypróbować wersję Instatnt Help, którą poleciło mi kilka osób.


Evree, Balsam do ciała Instant Help

Skład 


Aqua(Water), Glycerin*, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil*, Caprylic/Capric Triglyceride*, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter*, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Persea Gratissima (Avocado) Oil*, Glyceryl Stearate*, Dimethicone, Mangifera Indica (Mango) Seed Butter*, Allantoin, Panthenol, Beta-Glucan*, Pectin*, Zinc Oxide, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyltaurate Copolymer, Isohexadecane, Polysorbate 80, Disodium EDTA, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, BHA, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene.
*surowiec pochodzenia roślinnego 

Evree, Balsam do ciała Instant Help

Balsam Evree znajduje się w plastikowej butelce o pojemności 400 ml. Opakowanie wykonane jest z twardego plastiku. Jest to kiepskie rozwiązanie, ponieważ gdy balsamu ubywa, to coraz trudniej jest go z niego wydobyć. Brakuje mi przy nim pompki, która ułatwiłaby dozowanie produktu albo chociaż większej zakrętki, a której można by go postawić by spłynął. Zamykanie na 'klik' jest bardzo solidnie wykonane.

Kosmetyk ma bardzo przyjemny słodki zapach. Jego konsystencja jest gęsta i treściwa. Mimo to nie sprawia problemów podczas aplikacji i nie bieli. Szybko się wchłania pozostawiając na skórze delikatną otulającą warstwę, która mi nie przeszkadza.

Podobne jak jego czerwony brat świetnie nawilża moją suchą i często swędzącą skórę. Po jego użyciu staje się ona ukojona i uspokojona. Bardzo dobrze radzi sobie też z łagodzeniem podrażnień, szczególnie tych po depilacji, które często są dla mnie wyjątkowo uciążliwe.

Balsam do ciała Instant Help możenie kupić w każdej drogerii. Jego cena to 20 zł, więc warto polować na niego podczas promocji (obecnie jest w Rossmannie za 16,99 zł).

Lubie produkty Evree do pielęgnacji ciała?



Pozdrawiam, Martyna

Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger