It's Skin, Peeling do twarzy MangoWhite

Cześć!


Zapraszam Was na recenzję koreańskiego peelingu do twarzy MangoWhite marki It's Skin. Jego cena to prawie 50 zł, więc miałam wobec niego spore oczekiwania. Spełnił je w 100% i jestem zakochana w tym kosmetyku.



Skład

Water, Butylene Glycol, Cellulose, Alcohol, Garcinia Mangostana Peel Extract, Triethanolamine, Carbomer, Panthenol, Methylparaben, Carica Papaya (Papaya) Fruit Extract, Peg-40 Hydrogenated Castor Oil, Ppg-26-Buteth-26, Fragrance, Pyrus Malus (Apple) Fruit Water, Zea Mays (Corn) Starch, Polyethylene, Lactose, Lavandula Angustifolia (Lavender) Flower Extract, Ocimum Basilicum (Basil) Flower/Leaf Extract, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Foeniculum Vulgare (Fennel) Fruit Extract, Disodium Edta, Houttuynia Cordata Extract, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Althaea Officinalis Leaf/Root Extract, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax, Iron Oxides (Ci 77491), Macadamia Ternifolia Seed Oil, Iron Oxides (Ci 77492), Iron Oxides (Ci 77499), Squalane, Tocopheryl Acetate, Hydroxypropylcellulose, Red 33 (Ci 17200).



Peeling znajduje się w tubce wykonanej z miękkiego plastiku, więc nie ma problemu z wydobyciem odpowiedniej ilości kosmetyku. Szata graficzna opakowania jest bardzo przyjemna dla oka. Tubka zamykana jest na 'klik', ale mam wrażenie, że zamykanie w moim egzemplarzu nie trzyma zbyt dobrze. Dlatego też nigdy nie trzymam go w kosmetyczce. Peelingu używam od stycznia 1-2 razy w tygodniu i nadal mam połowę opakowania.

Peeling ma kremową konsystencję, dzięki której bardzo dobrze rozprowadza się go na skórze. Ma też ładny, kwiatowy zapach.

Producent zaleca nakładanie peelingu na oczyszczoną i osuszoną skórę oraz wykonanie delikatnego masażu przez 1-2 minuty. Gdy użyłam go w ten sposób po raz pierwszy, pomyślałam,  że chyba robię coś źle. Przyzwyczajona do drogeryjnych peelingów mechanicznych spodziewałam się zdzierających drobinek, a żadnej nie wyczułam. Tym bardziej że w opakowaniu widać, że kosmetyk zawiera jakieś drobinki.  Gdy rozpoczęłam masaż dosłownie czułam jak ściera martwy naskórek, który rolował się pod moimi palcami. Pierwszy raz spotkałam się z takim działaniem peelingu i jestem zachwycona!

Jest bardzo delikatny dla skóry i w żaden sposób mnie nie podrażnił. Skóra po jego użyciu jest dobrze oczyszczona i wygładzona. Wygląda zdrowiej, jest też delikatnie rozjaśniona. Peeling nie powoduje też nieprzyjemnego ściągnięcia skóry ani jej nie wysusza. Przy dłuższym stosowaniu poprawił stan mojej cery. Wiem, że nie jest to najtańszy kosmetyk, ale zdecydowanie wart jest swojej ceny.

Znacie ten peeling? Jak się u Was sprawdził?


Pozdrawiam Martyna

Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger