Nacomi, Arganowy krem pod oczy

Cześć!


Krem pod oczy jest jednym z punktów mojej codziennej pielęgnacji, którego nigdy nie pomijam. Z biegiem czasu oczekuję też od nich coraz więcej. Arganowy krem pod oczy z Nacomi pojawił się już w ulubieńcach kwietnia, a dzisiaj zapraszam Was na jego pełną recenzję.


Skład

Deionized Aqua, Argania Spinosa Kernel Oil, Butynospermum Parkii Butter, Grape Seed Oil, Cetyl Alcohol, Panthanol, Glycerin, Glyceryn Stearate, Ceteary Alcohol, Panthanol, Staric Acid, Hydrolyzed Glycosaminglycans, Parfum, Benzyl Alcohol, Hialuronic Acid, Dehydroacecit Acid.



Moja opinia


Arganowy krem pod oczy dostajemy zapakowany w ofoliowany kartonik. Sam kosmetyk znajduje się w szklanym słoiczku o pojemności 15 ml. Pod zakrętką producent umieścił dodatkowe zabezpieczenie w postaci plastikowego wieczka. Nie jest to może najbardziej higieniczne opakowanie, ale za to jest niesamowicie wygodne.  

To, co urzekło mnie w nim już podczas pierwszego użycia to jego konsystencja. Jest gęsta i treściwa, ale nie sprawia żadnych problemów podczas nakładania. Krem potrzebuje dłuższej chwili, żeby się wchłonąć i pozostawia na skórze delikatną, tłustą warstwę, która mi nie przeszkadza. Polubiłam się z nim tak bardzo, że używam go również rano pod makijaż, ale w mniejszej ilości, żeby szybciej się wchłoną. Dobrze współpracuje z moim kremem BB oraz korektorem. 

Dzięki swojej gęstej konsystencji jest bardzo wydajny. Do posmarowania całej okolicy oczu potrzebna jest odrobina kremu. Podoba mi się też fakt, że jest bezzapachowy. 

Krem Nacomi bardzo dobrze nawilża skórę wokół oczu nie obciążając jej przy tym. Stosowany codziennie wygładził, uelastycznił i zregenerował moją skórę. Stała się ona bardziej napięta i wygląda zdrowiej. Nie wiem jak poradziłby sobie ze zmarszczkami, bo nie mam ich jeszcze zbyt wiele, ale cały czas staram się im zapobiegać i do tego ten krem idealnie się nadaje. Jego ogromnym plusem jest też brak jakiegokolwiek szczypania czy łzawienia. Mam bardzo wrażliwe oczy i jest to dla mnie ważne by kosmetyki tego typu nie powodowały u mnie podrażnień. 

Znacie Arganowy krem pod oczy z Nacomi? Jakich kremów pod oczy używacie?


Pozdrawiam, Martyna

Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger