Nowości kosmetyczne ostatnich tygodni

Cześć!

Dzisiaj zapraszam Was na post zakupowy. W ciągu ostatnich kilku tygodni do mojej kosmetyczki wpadło całkiem sporo nowości, więc dajcie znać, jeśli wpadło Wam coś w oko :) 


Evree, Magic Rose, Upiększający krem pod oczy


Organic Shop, Krem do ciała 'Japońska kamelia'

Kupiłam go w Tesco. Na początku miałam ochotę na wersję waniliową, ale niestety na półce zostało tylko jedno opakowanie całe umazane kremem;/. 'Japońska kamelia' ma bardzo ładny, wiosenny zapach i dużo ciekawych składników w środku. 

Evree, Max Repair, Regeneracyjne serum do paznokci

Regenerum, które właśnie używam jest już prawie na wykończeniu, więc postanowiłam znaleźć godnego następcę. O serum Evree czytałam dużo dobrego i mam wobec niego spore oczekiwania. 


Evree, Magic Rose, Upiększający krem pod oczy 

Uwielbiam różane kosmetyki, więc nie mogłam przejść obojętnie obok nowości tej marki. Krem jeszcze chwilę będzie musiał poczekać na swoją kolej, ale już nie mogę doczekać się, kiedy go użyję.


Acnefan, Krem pielęgnacyjny do skóry trądzikowej 

Cały czas szukam idealnego preparatu punktowego na niespodzianki. Na ten krem trafiłam przypadkiem i zachęciła mnie do niego niska cena. Używam go dopiero od kilku dni, wiec nie wiele mogę o nim napisać, ale za jakiś czas na pewno dam Wam znać jak się sprawdza.


Mizon Rozświetlająca maska z limonką Enjoy Fresh On-Time



Evree, Black Rose Detoksykująca czarna maska do twarzy

Kolejna różana i pięknie pachnąca nowość tej marki. Użyłam jej dopiero jeden raz i myślę, że się polubimy. Maska nie zasycha i nie ściąga skóry. Całkiem dobrze się zmywa i zostawia skórę przyjemnie nawilżoną. 

Mizon, Rozświetlająca maska do twarzy z limonką Enjoy Fresh On-Time

Mam słabość do rozświetlających masek do twarzy. Ta ma piękny świeży zapach, wiec będzie idealna na upały.




Receptury Babuszki Agafii, Szampon i balsam do włosów nr 4 - objętość i blask

Nadal mam słabość do rosyjskich kosmetyków do włosów. Te dwa cudeńka udało mi się dorwać w sklepie w moim mieście, w którym są też... farby do malowania ścian ;)


BingoSpa, Szampon jajeczny z kolagenem


Botanicals Fresh Care, Balsam pielęgnacyjny do włosów suchych

Udało mi się dorwać go w promocji w Rossmannie. Użyłam go już kilka razy i bardzo podoba mi się efekt, jaki daje na moich włosach. Do tego ma bardzo ładny słodki zapach. 

BingoSpa, Szampon jajeczny z kolagenem 

Do jego zakupu zachęciła mnie niska cena. W Tesco zapłaciłam za niego około 3,50 zł za 500 ml. Kosmetyki do włosów tej marki zawsze mnie ciekawiły, ale na razie odłożyłam go do zapasów :)




Inglot, Pomada do brwi nr 16 

Bardzo długo była na mojej chciejliście i w końcu się na nią skusiłam. Pani w sklepie pomogła dobrać dla mnie idealny kolor i zaprezentowała jak będzie prezentował się na moich brwiach. Pomada daje rewelacyjny efekt i mam nadzieję, że na dłuższą metę będę z niej zadowolona.


Yves Rocher Tusz do rzęs Longueur 360


Yves Rocher, Woda toaletowa 'Kwiat wiśni' 

Zapach udało mi się dorwać w promocji za około 40 zł. Jest delikatny, kwiatowy i idealnie nadaje się na wiosnę. 


Yves Rocher, Relaksująca woda toaletowa kwiat pomarańczy & lawenda & petit grain

Kolejny zapach idealny na wiosnę i lato.


Yves Rocher, Tusz do rzęs Longueur 360°

Dostałam go jako prezent do zamówienia. Tusz pięknie wydłuża i rozdziela rzęsy. Niestety po kilku godzinach zaczyna osypywać się na dolnej powiece ;/




Palmolive, Żele pod prysznic 

Mam słabość do żeli pod prysznic tej marki i tym razem skusiłam się na wersję waniliową, miętową i kokosową. Wszystkie świetnie pachną.


Koniecznie dajcie znać czy znacie coś z moich nowości :)


Pozdrawiam Martyna

Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger