Olej Kokosowy Ecocera | Jak i do czego go używam?

Cześć!


Oleje to mój ulubiony rodzaj kosmetyków pielęgnacyjnych. Są tak uniwersalne, że można używać ich prawie do wszystkiego. Olej kokosowy jest jednym z moich ulubionych i zawsze mam w domu chociaż jedno jego opakowanie.

Obecnie używam oleju kokosowego marki Ecocera. Niestety kupując go nie doczytałam, że jest on rafinowany. Zauważyłam to, dopiero gdy po otwarciu nie wyczułam zapachu kokosa, który uwielbiam. Mimo to sprawdza się on u mnie całkiem nieźle.



Jak pewnie wiecie olej kokosowy występuje pod postacią stałą, ale bardzo szybko rozpuszcza się pod wpływem ciepła. Wystarczy tylko chwilę rozgrzać go w dłoniach i już można przystąpić do zabiegów pielęgnacyjnych z nim w roli głównej.


Olej kokosowy w pielęgnacji włosów

Moje pierwsze opakowanie tego oleju kupiłam właśnie z myślą o pielęgnacji włosów. Jest to jeden z tych produktów, które nigdy mnie nie zawodzą. Używam go 1-2 razy w tygodniu i za każdym razem działa tak samo fajnie. Nałożony na włosy kilka godzin przed myciem mocno je nawilża. Sprawia, że stają się sypkie i bardzo błyszczące. Właściwie już przy spłukiwaniu szamponu czuć, że są wyraźnie gładsze niż wtedy gdy go nie używam. Olej nigdy nie obciążył moich włosów, nie miałam też nigdy problemów z jego zmyciem.


Olej kokosowy w pielęgnacji ciała

Gdy nie mam zbyt wiele czasu i chęci na pielęgnację ciała najczęściej sięgam właśnie po olej kokosowy. Bardzo łatwo rozprowadza się go na skórze i szybko się wchłania. Co prawda pozostawia na niej lekki tłusty film, ale zupełnie mi on nie przeszkadza. Olej świetnie radzi sobie z nawilżeniem mojej suchej skóry. Łagodzi też różnego rodzaju podrażnienia.

Używacie oleju kokosowego?


Pozdrawiam, Martyna

Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger