Organic Shop, Cukrowy peeling do ciała 'Kenijskie mango'

Cześć!


Dziś przychodzę do Was z recenzją najładniej pachnącego peelingu do ciała, jaki miałam okazję używać. Jest to peeling 'Kenijskie mango', który kupiłam jakiś czas temu w Tesco. Zapłaciłam za niego około 10 zł, co jest śmieszną ceną za tak dobry jakościowo produkt.

Organic Shop, Cukrowy peeling do ciała 'Kenijskie mango'


Skład


Sucrose, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, Mangifera Indica Fruit Extract*, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Cocamidopropyl Betaine, Aqua, Parfum, Limonene, Linalool, Cl 77492.
(*) - składniki organiczne pochodzące z upraw ekologicznych

Organic Shop, Cukrowy peeling do ciała 'Kenijskie mango'


Peeling Organic Shop znajduje się w bardzo praktycznym opakowaniu, z którego łatwo możemy wydobyć potrzebną ilość produktu. Jego pojemność to 250 ml.

Jak wspomniałam wyżej peeling przepięknie pachnie - jak najprawdziwsze mango. Zapach jest naturalny i soczysty. Przez dłuższą chwilę utrzymuje się on na skórze. Ma gęstą, lekko ciągnącą się konsystencję. Bardzo dobrze rozprowadza się na skórze i prawie wcale się nie osypuje. Drobinki cukru są idealnej wielkości i nie rozpuszczają się zbyt szybko.

Peeling dobrze złuszcza martwy naskórek i wygładza skórę. Nie zostawia na niej żadnej tłustej warstwy, co bardzo mi się w nim podoba. Nie nawilża, więc po jego użyciu konieczne jest zastosowanie balsamu do ciała.

Lubicie peelingi Organic Shop?


Pozdrawiam - Martyna

Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger