TAG: 40 pytań kosmetycznych

Cześć!


Na ten TAG trafiłam jakiś czas temu przeglądając internet. Spodobał mi się tak bardzo, że postanowiłam zrobić taki u siebie. Myślę, że będzie on świetną okazją żebyście poznały mnie bliżej.



1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz? 
Dwa razy dziennie - rano  i wieczorem. Wieczorami dodatkowo używam oliwki myjącej z Ziaji, o której pisałam tutaj.

2. Jaki masz typ cery?
Mieszany i niestety bardzo kapryśny. Dodatkowo ma tendencje do alergii.

3. Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy?
Obecnie jest to pianka do mycia twarzy z aloesem marki Holika Holika.

4. Czy używasz peelingów do twarzy?
Tak.

5. Jaka to marka?
Jest to peeling MangoWhite z It's Skin, o którym niedawno pisałam. Jest genialny i warty swojej ceny.

6. Jakiego kremu do twarzy używasz? 
Obecnie jako kremu do twarzy używam emulsji nawilżającej z It's Skin. Jest bardzo lekka i dobrze nawilża.

7. Czy masz piegi?
Kilka na nosie.

8. Używasz kremu pod oczy? 
Obowiązkowo. Zaczęłam je używać, gdy skończyłam 20 lat.

9. Miałaś kiedyś problem z trądzikiem?
Nigdy nie miałam zaawansowanego trądziku, raczej pojedyncze niespodzianki na brodzie i czole. Obecnie wyskakują mi takie raz w miesiącu i jak zjem coś nieodpowiedniego.

10. Używałaś kiedyś tabletek przeciw trądzikowych?
Raz zdarzyło mi się brać suplement diety, ale nie pamiętam jego nazwy.

11. Jakiego podkładu używasz? 
Używam kremu BB Babyface z It's Skin w wersji nawilżającej.

12. Co z korektorem? 
Mam płynny kamuflaż z Catrice, ale używam go tylko wtedy gdy moja cera ma kiepski okres.

13. Co sądzisz o sztucznych rzęsach?
Podoba mi się efekt, jaki dają u innych, ale sama nigdy ich nie używałam.

14. Czy wiesz, że maskary powinno się zmieniać co 3 m-ce? 
Tak.

15. Jakiej maskary teraz używasz?
Yves Rocher, Longeur 360°.

16. Sephora czy MAC?
MAC. Pokochałam ich pomadki.

17. Masz kartę pro do MAC?
Nie.

18. Jakich narzędzi używasz do aplikowania makijażu? 
Obecnie krem BB nakładam palcami, a do reszty kosmetyków używam pędzli Sunshade Minerals. Kupiłam je kilka lat temu i nadal bardzo dobrze się trzymają.

19. Używasz bazy pod cienie? 
Nie.

20. Używasz bazy pod makijaż?
Okazjonalnie. Najczęściej, wtedy gdy muszę iść do pracy na cały dzień i chcę, żeby makijaż lepiej mi się trzymał.

21. Ulubiony kolor cienia do powiek? 
Uwielbiam cień nr 08 z Inglota, który pokazywałam Wam tutaj. Używam go codziennie.

22. Kredka do oczu, czy eyeliner w płynie? 
Eyeliner w żelu.

23. Jak często dźgnęłaś się w oko kredką ?
Nigdy mi się to nie zdarzyło.

24. Co sądzisz o pigmentach/ sypkich cieniach?
Wyglądają pięknie, ale obawiam się, że mogłabym sobie z nimi nie poradzić.

25. Używasz kosmetyków mineralnych? 
Ne, ale chciałabym je kiedyś wypróbować. 

26.  Ulubiona szminka? 
Velvet Teddy z MAC'a.

27.  Ulubiony balsam do ust? 

28.  Ulubiony błyszczyk?
Nie lubię i nie używam. 

29.  Ulubiony róż? 
Serduszko z Makeup Revolution w odcieniu Candy Queen Of Hearts.

30. Kupujesz kosmetyki na E-bay/Allegro? 
Nie, ale dawno temu zdarzyło mi się kupić kilka kosmetyków na Allegro. 

31.  Lubisz kosmetyki z drogerii? 
Tak. Najbardziej lubię te z Evree. 

32. Czy kupujesz swoje kosmetyki od ulicznych sprzedawców lub na bazarach?
Nigdy!

33. Czy chciałabyś chodzić na lekcje wizażu?
Tak, na pewno nauczyłaby się na nich wielu przydatnych rzeczy.

34. Czy zdarza Ci się niezdarnie nakładać makijaż? 
Nie. 

35. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć?
Źle podkreślone brwi. Chyba mam jakąś obsesję na tym punkcie, bo zawsze zwracam na nie uwagę u innych osób. 

36. Lubisz kolorowe makijaże? 
Tak, ale bardzo rzadko takie wykonuję. 

37. Która gwiazda wg Ciebie ma zawsze świetny makijaż? 
Yyyy... Nie mam pojęcia. Nie śledzę życia gwiazd.

38. Jeśli miałabyś wyjść z domu, używając tylko jednego produktu, co by to było? 
Balsam do ust.

39. Czy wychodzisz z domu, bez makijażu?
Oczywiście!

40.  Czy sądzisz, że wyglądasz dobrze bez makijażu?
Tak, ale wolę siebie w wersji umalowanej. 

Zachęcam Was wszystkich do wzięcia udziału w zabawie i chętnie przeczytam Wasze odpowiedzi :)


Pozdrawiam, Martyna 

Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger